loading...

Mira Filzah Minta Nasihat Bekas Kekasih Zizan?

Tidak pernah terbuka menceritakan dengan jelas hubungannya dengan Zizan Razak, namun Mira Filzah baru-baru ini dikhabarkan telah bertemu dengan bekas kekasih Zizan- tidak pasti siapakah orangnya. Jelasnya, pertemuan itu hanyalah kerana ingin lebih mengenali jejaka itu.

BACA: Mira Filzah Tak Terfikir Kahwin Awal

“Pertemuan itu lebih kepada perbincangan. Saya lakukan perkara itu atas nasihat ibu yang mahu saya mengenali lebih mendalam lelaki yang cuba mendekati. Zizan adalah selebriti jagi saya perlu tahu siapa dirinya”

“Lagipun, ibu mengambil berat dengan siapa saya berkawan dan mahu saya sentiasa berhati-hati dan jangan terlalu terburu-buru membina sesuatu perhubungan,” jelasnya kepada Berita Harian Online.

Sekali lagi, Mira menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan jejaka itu tetapi mengakui beliau ada bertemu dengan bekas kekasih Zizan. Tidak silap dulu ibu Zizan pernah memaklumkan dirinya berkenan dengan Mira kerana kesopanannya. Mungkin ini tanda ada sesuatu diantara mereka? (rtky/w)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...