loading...

iPhone X, Bercuti Di Hawaii Mungkin Jadi Hadiah Birthday Anda

Apakah hadiah yang anda sangat-sangat inginkan sempena hari lahir anda yang bakal menjelang tiba? Kalau dapat iPhone X pun boleh tahan juga’kan? Atau pun dapat bercuti di Hawaii. Fuh memang best‘kan?

Jika anda betul-betul inginkan hadiah yang terbaik untuk diri anda, nampaknya kini anda sangat bertuah kerana dalam masa yang sama juga laman web beli belah online, Shopee turut mengadakan pelbagai tawaran menarik sempena hari lahir mereka.

Okay, cakap banyak pun tak guna, mari kami kongsikan bagaimana cara nak menang iPhone dan juga pelbagai lagi tawaran menarik sempena birthday Shopee!

Belanja & Menang

Tahukah anda sebenarnya anda cuma perlu berbelanja minimum RM100 pada bulan Disember ini dan membuat pembayaran melalui FPX online banking. Jika anda bertuah, iPhone X bernilai RM5,500 dan juga percutian ke Honolulu, Hawaii bernilai RM15,000 bakal menjadi milik anda. Banyak tu!

Jangan risau, penghantaran adalah percuma bagi setiap pembelian RM20 ke atas.

Selain itu, Shoppe juga ada beberapa lagi tawaran dan juga promosi menarik sepanjang bulan Disember ini. Memang berbaloi sungguh berbelanja nampaknya kalau macam ni. Ingat tarikh di bawah untuk dapatkan tawaran menarik dari Shopee.

Birthday Treats (1 – 12th Disember)

Pada 1 hingga 12 Disember, Shopee akan menawarkan pelbagai perkara menarik bersama rakan kongsi seperti DIGI, PETRONAS, B Infinite, Photobook dan macam-macam lagi. Apa yang anda perlu lakukan hanyalah tunggu saja setiap hari untuk menantikan tawaran yang istimewa.

RM12 Shocking Sale (1 , 12, 13 and 14 Disember)

Shocking Sale merupakan salah satu tawaran yang dinanti-nantikan merangkumi barangan-barangan yang terhebat di platform tersebut. Bukan itu sahaja, item yg dijual di Shocking Sale adalah Lowest Price Guaranteed di mana harga Shopee adalah yang terendah berbanding pesaing-pesaingnya.

Jika pembeli menjumpai harga yang lebih murah dari luar Shopee, maka Shopee akan mengembalikan 120% dari perbezaan harga tersebut.

Manakala pada 1, 12, 13, 14 Disember pula, Shopee menyediakan 5 slot berbeza untuk anda iaitu pada jam 12 pagi, 8am pagi, 12 tengahari, serta 4 dan 8 petang.

Beat the Clock (1st & 12th Disember)

Baucer yang disediakan untuk promosi Beat The Clock memang bernilai tinggi dan ia akan diberi hanya pada 6 waktu berikut, setiap hari iaitu: 12 pagi, 8 pagi, 12 tengahari, 3 petang, 8 malam dan 10 malam.

Bonus Untuk Anda

Selain menawarkan harga barangan yang cukup berbaloi, Shopee juga ada kod promosi khas untuk pembaca Rotikaya. Kalau korang pertama kali membeli-belah di Shopee boleh dapatkan antara salah satu barangan di bawah hanya untuk RM1 sahaja!

Nak dapatkan Milo, lip balm Nivea, syampu L’Oreal, Honey Stars ataupun Nescafe hanya untuk RM1? Senang saja, ikuti langkah-langkah di bawah!

1. Muat turun aplikasi Shopee di Google Play Store atau Apple App Store
2. Cari item bernama ‘Shopee Birthday Redemption’
3. Masukkan kod ‘1ROTI’ apabila checkout utk dapatkan harga RM1

Senang je kan? Promo RM1 ini hanya untuk pengguna baru Shopee sahaja dan terhad kepada 200 penebusan pertama.

Dah shopping kat Shopee banyak kali dah? Jangan risau, korang juga boleh dapatkan potongan harga sebanyak RM11 bila guna kod ‘ROTI11’!

Tunggu apa lagi? Download-lah app Shopee di sini



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...