loading...

Hazama Rancang Mahu Nikah Kekasih Lepas Aidilfitri

Setelah menjalinkan hubungan sejak tiga tahun lalu, akhirnya penyanyi, Hazama akan menamatkan zaman bujangnya dengan kekasih hati, Genervie Kam selepas sambutan Aidilfitri nanti. Bagaimanapun, mereka sudah sepakat menginginkan sebuah majlis perkahwinan ringkas yang hanya dihadiri keluarga terdekat sahaja.

BACA: Hazama Akui Keinginan Untuk Kahwin Membuak Buak

“Kami mempunyai hasrat untuk berkahwin selepas hari raya nanti namun belum menetapkan tarikh. Lagipun kami menginginkan sebuah majlis ringkas dan sekadar akad nikah saja. Lakukan perkara wajib dan daripada membazir lebih baik wang itu dilaburkan membeli rumah”

“Saya pun sudah mencecah 32 tahun dan rasanya tidak perlu untuk bertunang atau merisik. Di atas nasihat keluarga, kami sepakat untuk mengadakan majlis seringkas mungkin,” katanya kepada Berita Harian Online berhubung perancangan majlis pernikahan mereka.

Pada masa yang sama, mengenangkan kejadian yang pernah dilalui oleh isteri teman rapatnya, Stacy, Hazama mengambil iktibar daripadanya dan enggan perkara yang sama terjadi kepada kekasihnya yang juga merupakan seseorang yang baru belajar mengenai agama Islam apabila berdepan dengan tekanan yang serupa.

Tambah Hazama lagi, kekasihnya atau mesra dipanggil Gen yang juga seorang pemuzik kini dikatakan sudah terbuka untuk mengenali secara mendalam tentang keindahan agama Islam walapun kedua-dua pihak masih belum mengeluarkan sebarang kata putus berhubung fasa seterusnya berikutan perbezaan agama diantara mereka berdua. (rkty/w)

1- Hazama Rancang Nikah Kekasih Lepas Aidilfitri - jpeg 2- Hazama Rancang Nikah Kekasih Lepas Aidilfitri - jpeg 4- Hazama Rancang Nikah Kekasih Lepas Aidilfitri - jpeg 5- Hazama Rancang Nikah Kekasih Lepas Aidilfitri - jpeg 6- Hazama Rancang Nikah Kekasih Lepas Aidilfitri - jpeg 7- Hazama Rancang Nikah Kekasih Lepas Aidilfitri - jpeg
Previous
Next Post »
loading...