loading...

Aliff Syukri Dikritik Kerana Makan Durian Di KLIA

Gara-gara memuatnaik gambar makan durian sambil bersila di lapangan terbang KLIA baru-baru ini, jutawan komsetik Aliff Syukri telah dikritik malah turut dilabel sebagai oleh warga laman sosial sebagai seorang yang sentiasa mencari perhatian.

BACA: Dato’ Aliff Syukri Kongsi Pengalaman Sebelum Bergelar Jutawan

1- Aliff Syukri Dikritik Kerana Makan Durian Di KLIA - ROTIKAYA

Malah apa yang turut menjadi bahan kritikan apabila Aliff Syukri tersalah menyatakan kedudukan geografi lokasi yang bakal ditujuinya di dalam kenyataannya itu. Bagaimanapun ada juga yang menyebelahi Aliff.

2- Aliff Syukri Dikritik Kerana Makan Durian Di KLIA - ROTIKAYA

Tidak kurang juga ada yang menyatakan tindakannya itu sekadar mahu acah-acah orang kampung. Apa pun, Aliff tidak mudah melatah di Facebook dan tenang menjawab kritikan di Facebook. Sebelum ini, dia pernah mengeluarkan kenyataan bahawa mempunyai masalah untuk mengeja dan menulis ketika waktu kecil. (rtky/s)

1- Aliff Syukri Kena kritik Kerana Makan Durian Di KLIA - ROTIKAYA 2- Aliff Syukri Kena kritik Kerana Makan Durian Di KLIA - ROTIKAYA 3- Aliff Syukri Kena kritik Kerana Makan Durian Di KLIA - ROTIKAYA 4- Aliff Syukri Kena kritik Kerana Makan Durian Di KLIA - ROTIKAYA 5- Aliff Syukri Kena kritik Kerana Makan Durian Di KLIA - ROTIKAYA 6- Aliff Syukri Kena kritik Kerana Makan Durian Di KLIA - ROTIKAYA
Previous
Next Post »
loading...