loading...

“Wajah Saya Semuanya Asli & Bukan Plastik”

Jika anda mengikuti drama terbaru, Lafazkan Kalimah Cintamu, pasti ramai tertanya-tanya siapa pelakon cantik yang memiliki wajah seperti patung Barbie.

Pelakon dan pengacara Nadiya Shahab sebelum ini pernah membintangi beberapa drama televisyen seperti En Suami Mat Salih Celup dan Mr Hijab.

Memiliki darah kacukan Arab dan Jawa, ada pihak mendakwa kecantikan yang dimiliki oleh Nadiya adalah hasil pembedahan plastik.

Namun, Nadiya menafi sekeras-kerasnya dan rupa parasnya adalah asli dan tidak diubah.

“Saya tidak akan layan mana-mana persoalan mengenai raut wajah saya, sama ada asli atau sebaliknya.

“Semuanya asli dan ‘bukan plastik’ seperti dakwaan sesetengah orang,” jelasnya kepada Mingguan Malaysia.

Wajah yang cantik, bermata galak dan kulit putih gebu, pasti ramai yang tidak senang dan cemburu dengan kecantikan yang dimiliki oleh Nadiyah.

“Hanya kerana wajah saya kelihatan seperti seorang usahawan kosmetik tertentu, saya didakwa mengubah wajah asli. Padahal perkara itu tidak pernah wujud sama sekali,” ujarnya lagi.

Sumber: Free Malaysia Today



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...