loading...

Elvina Mohamad Punca Ayda Jebat Cemburu?

Ruangan pojok Ahad lalu ada menyebut hubungan ‘rapat’ diantara pelakon baru, Elvina Mohamad dan Redza Rosli. Ada mendakwa hubungan mesra itu dapat dihidu Ayda Jebat dan menyebabkan beliau sering mengikut Redza ke lokasi pengambaran yang tidak kaitan dengannya.

BACA: Ayda Jebat Suka Kongkong Redza Rosli?

“Saya terkejut dengan gosip itu dan tidak tahu apa motif buat cerita tidak benar begitu. Orang semua tahu Redza dengan Ayda dan jangan pula lagakan saya dengan dia pula dengan cerita seperti ini”

Menerusi ruangan itu, Elvina sering meluangkan masa bersama Redza selepas pengambaran drama Isteri Untuk Diiktiraf, gandingan mereka, siap memuat naik video berlari-lari dan sering keluar bersama-sama.

“Hubungan kami hanya dalam set sahaja, kalau keluar makan bersama pelakon dan kru produksi dia tidak pernah ikut. Itu yang pelik macam mana boleh sampai cerita kami keluar bersama pula. Dia jarang bergaul dengan kami sesudah penggambaran,” katanya kepada m Star Online.

Tempoh hari ada gosip mengatakan Ayda selalu mengikut Redza ke lokasi pengambaran kerana cemburu hingga menimbulkan rasa kurang senang di kalangan orang produksi. Mungkin sebab inikah Ayda terpaksa mengikut teman lelaki sampai ke set lokasi? (rtky/w)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...