loading...

Tembak Tanpa Lesen, Hairul Azreen Dipanggil Polis

Jika diikutkan, video Hairul Azreen menembak menggunakan senapang patah sudah dua tahun berlalu namun oleh kerana perkara tersebut dikongsikan di laman Youtube, pelakon lelaki ini telah dipanggil oleh pihak polis untuk siasatan.

BACA: Hairul Azreen Tak Bayar Bil Eletrik 5 Bulan?

“Mungkin pengajaran untuk saya kerana saya tidak tahu boleh jadi macam ini sebab saya berlakon, jadi saya saja mahu lagak (cuba menembak). Di luar sana jangan suka-suka hati pegang senjata”

“Kesilapan ini saya tidak akan buat lagi. Pihak polis akan buat siasatan lagi dan jika perlu mereka akan memanggil saya semula,” katanya kepada mStar Online.

Menurut Hairul, dia berada di rumah bapa saudaranya untuk memancing ketka menggunakan senapang patah milik bapa saudaranya itu. Tujuan asal bapa Hairul memiliki senjata berkenaan adalah untuk tujuan menembak haiwan liar di kawasan tanaman.

Apa pun, jika sudah minat, tidak salah juga jika Hairul betul-betul ingin mendapatkan lesen menembak secara sah. (rtky/s)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...