loading...

Isteri Sanggup Syirik Demi Nak Cantik?

Pernahkah anda terfikir betapa seorang isteri sangat sayangkan isterinya sehingga sanggup melakukan apa saja. Wanita mana tidak rasa selamat bila lelaki sudah mula menjeling wanita lain ketika di luar.

Malah video yang kami baru tonton ini juga mampu menjadi realiti yang pastinya akan memberi kesan buruk buat isteri. Dalam video ini, gerak-geri si isteri tak ubah seperti mengamalkan susuk, sesuatu yang syirik di sisi agama.

Bagaimanapun, segala persoalan suami terjawab apabila isterinya menjelaskan perkara sebenar terhadap apa yang terjadi. Tidak salah untuk isteri mementingkan kecantikan wajah namun dalam masa yang sama biarlah masih berpegang pada agama.

Sedar dengan keperluan wanita ini, Deeja Cosmetic tampil dengan set penjagaan wajah yang cukup sempurna bagi memastikan wanita kekal yakin lebih-lebih lagi apabila ingin memikat hati insan tersayang.

Melalui penggunaan kerap Deeja Cosmetic, ia mampu mampu membantu merawat segala masalah kulit wajah dan bahan-bahannya juga dirumus khas daripada bahan-bahan semulajadi dan herba-herba terpilih.

Jika anda aada, jerawat, jeragat, pigmentasi, berminyak di zon T, black head, bintik-bintik halus di muka dan lain-lain lagi, inilah jawapan yang terbukti mampu mengembalikan keyakinan anda.

Deeja Cosmetic ni memang sesuai digunakan untuk peringkat umur 16 tahun dan keatas (lelaki dan perempuan pun boleh guna) dan diperbuat daripada 100% bahan halal dan boleh dibawa solat. Boleh berjimat dan berkongsi dengan suami’kan?

Deeja adalah set yang jimat sebab ada 5 set penjagaan wajah dalam 1 harga! Bagi nak dapatkan yang original, pastikan ada logo hologram di kotak.

Untuk maklumat lanjut dan tip penjagaan muka, boleh follow Instgram @deeja_cosmetic_hq dan juga Facebook Deeja Cosmetic HQ atau nak lagi senang, hubungi talian hotline Deeja Cosmetic di 019-6945950.



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...