loading...

Anak Dan Ibu Tukar Jantina

Satu kes luar tabii berlaku yang melibatkan seorang ibu dan anak apabila merepa menukar jantina mereka.

Si ibu yang kini menggunakan nama Eric maison telah melakukan pembedahan membuang payu dara untuk menjadi lelaki dan anak lelakinya, Corey 15 telah menjadi rawatan hormon untuk menjadi seorang perempuan dan merancang untuk melakukan pembedahan menukar jantina ketika berusia 18 tahun.

Eric, telah berkahwin dengan Les dan dikurniakan mereka mempunyai empat anak yang lain, selain Corey. Anak-anaknya yang lain adalah Chelsea, 22, Kailee, 14, Ellen, lapan, Willow, enam dan Savanna yang berusia empat tahun.

Eric menukar jantina ini namun mashi mengekalkan hubungan dengan suaminya malah mendakwa hubungan mereka semakin rapat.

Eric bagaimanapun enggan menjalani pembedahan menukar jantina.

“Saya selalu terfikir untuk mendapat kanser supaya saya boleh buang payu dara ini. Kini ia adalah perkara yang paling menggembirakan dalam hidup saya apabila saya boleh keluar di khalayak ramai sebagai transgender,” ujarnya.

Corey pula sering dibuli di sekolah hanya gara-gara dia bersifat keperempuanan.

Suami kepada Eric pula menjelaskan bahawa beliau menyokong keputusan isterinya dan menganggap beliau merupakan wanita yang cantik.

 

“Saya jatuh cinta dengan orangnya. Anda sudah tengok gambar dia, dia adalah wanita yang cantik.

“Walaupun payudaranya dibuang, tetapi ia tidak mengubah apa-apa pun,” katanya.



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...