loading...

Aiman Zaim Mohon Maaf, Akan Perbaiki Kesilapan Lalu

Menerusi ruang portal sensation2u, Aiman Zaim yang berasal dari Terengganu memohon maaf kepada Berita Premium dek kerana terlupa menjawap soalan-soalan eksklusif untuk blog hiburan milik Berita Premium.

 Saya terkejut dengan dakwaan yang ditulis dan memang tak menyangka akan terjadi sampai macam ini sekali.
 Ceritanya bermula ada portal hiburan mesej secara peribadi menerusi laman sosial dan soalan yang diajukan agak panjang.
 Pada masa sama saya ada tugasan HR 2017, jadi saya pesan bila sudah ada kelapangan masa baru saya balas. Namun akhirnya saya sendiri terlupa.
 Saya sendiri cuba memohon maaf tetapi bilamana saya cuba cari semula portal berkenaan sudah tiada, mungkin sudah di blocked . 
 Memang ini adalah salah saya dan saya akan belajar daripada kesilapan saya pada masa seterusnya. Masih banyak lagi yang perlu saya pelajari di arena hiburan ini.

Bagi pihak Berita Premium sendiri memohon maaf atas keterlanjuran kami memuatnaik artikal berkenaan. Kami berharap Aiman dan Team kami dapat berkerjasama sekali lagi dalam apa-apa jua perkara di masa akan datang - HA


Previous
Next Post »
loading...