loading...

Zizie Ezette, Akui Kadang Kala Tak Boleh Bezakan Mana Satu Si Kembar Aaleph & Aadam, Terlalu Seiras

Pelakon jelita Datin Sri Zizie Ezette yang memiliki anak kembar, Aadam Zack Izette & Aaleph Zeke Izette mengakui kadang-kadang confused mana satu abang dan mana satu adik.

MOMMY PUN KADANG-KADANG CONFUSED

Oleh kerana terlalu seiras, ibunya pun kadang kala tidak boleh cam kan mana satu Aadam & Aaleph, apatah lagi orang lain!

Zizie memuat naik gambar kedua-dua anaknya dengan kapsyen berikut;

zizieizetteJangankan outsider, mommy pun kdg2 boleh confused yg mana abg yg mana satu adik.

 SEDANG AKTIF & LASAK

Comel sangat dan kedua-duanya putih gebu seperti mommy. Meniti usia 9 bulan Aadam & Aaleph semakin aktif. Zizie juga turut memuat naik video Aadam & Aaleph sedang bermain dan melasak. Pada usia ini, bayi lazimnya akan teruja untuk menerokai persekitaran mereka. 

Aadam & Aaleph yang dilahirkan pada 29 Disember 2017 menerusi pembedahan mempunyai dua adik beradik angkat iaitu Naila Nurjenna, 3 tahun dan Aaric Zayn Izette, setahun.

Sumber: zizieizette


Talasemia adalah penyakit kecacatan darah yang diwarisi. Ciri abnormal pada gen menyebabkan hemoglobin dalam sel darah merah menjadi tidak normal. Adakah anda atau ahli keluarga anda pembawa  atau penghidap talasemia tanpa disedari? Siapa yang berisiko untuk mendapat talasemia, apakah tanda-tandanya serta rawatan yang boleh dilakukan kepada penghidap talasemia? .

Ikuti rangkuman info mengenai penyakit talasemia dalam rancangan TV Pa&Ma bertajuk ‘Bahaya Talasemia’ yang akan ke udara pada pada Selasa, 16 Oktober 2018 di Astro Prima & Astro Maya HD jam 12 tengah hari dan ulangannya pada 9 malam.

Tinggalkan Komen

Previous
Next Post »
loading...