loading...

Sebak Lihat Mommy Di TV, Video Anak Nad Zainal Menangis Tarik Perhatian Netizen

Ibu dan anak ada satu bonding yang sangat kuat. Manjanya anak dengan ibu tidak seperti hubungannya dengan orang lain. Gelagat anak Nad Zainal ini menarik perhatian netizen kerana tiba-tiba sebak dan menangis melihat ibunya di televisyen.

Ibrahim Fahad atau selalu dipanggil dengan nama manja Yem, 2 tahun sangat manja dengan mommy. Sementelah ibunya sangat suka melayani kerenahnya. Nad telah memuat naik video yang memaparkan Yem berlinangan air mata dan sebak melihatnya di kaca televisyen. Dalam kapsyen nya pula, Nad memberitahu dia sedih dan Yem memang seorang yang lembut hati atau ‘hati tisu.’

nad.zainal Aduh, nak kena kerja jadi pramugari ke sekarang ni? Hahahaha! Jahanam… sedih mummy tau..

Yem ni hati tisu, dia TAK BOLEH nampak i di TV kalau i takda di rumah… dia emosi .. tengok Bawang Live, dah mata Yem macam kena bawang.. aduh

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Dalam minda seorang kanak-kanak, sebenarnya kita tidak tahu apa yang sedang difikirkannya. Mungkin rasa rindu atau rasa kehilangan.



Sumber: nad.zainal


Anak aktif dan hyperaktif pun selalu disalah anggap. Memang ada perbezaan ketara kedua-duanya. Apakah perbezaannya? Ikuti rencangan TV Pa&Ma 30 Oktober 2018, jam 12 tengah hari dan ulangannya 9 malam di Astro Prima & Astro Maya HD.

Tinggalkan Komen

Previous
Next Post »
loading...