loading...

Wawa Zainal Nafi Rumah Tangga Bergolak

Gara-gara melakonkan adegan mesra bersama seorang teman artis, Wawa Zainal dikatakan cemburu melihat suaminya, Aeril Zafrel didalam sebuah drama yang sedang hangat ditayangkan sekarang. Bukan itu sahaja, malah rumah tangga pasangan ini juga kini dikatakan sedang bergolak kerana hubungan mesra mereka sehingga peminat juga mempercayai mereka sedang bercinta.

BACA: Aeril Zafrel Elak Berlakon Dengan Wawa Zainal

screen-shot-2016-11-29-at-11-31-32-am

Menyedari berita yang tersebar, Wawa tampil menafikan perkara berkenaan dengan menegaskan bahawa beliau bukanlah seorang isteri yang cemburu buta. Menerusi akaun Instagram beliau, Wawa menjelaskan bahawa beliau mengetahui hubungan baik diantara Aeril dan Ummi Nazeera. Namun sukar untuk dirinya memaafkan individu yang menyebarkan fitnah terbabit.

“Eh mana ada cemburu, kalau cemburu daripada dulu lagi saya tidak bagi dia berlakon dengan mana-mana perempuan. Saya memang tahu mereka memang berkawan baik. Tetapi best juga kalau kita merajuk, bolehlah Aeril pujuk bawak pergi bercuti ke luar negara.

“Nak merajuk lagi lepas ini. Nak pergi Paris, Istanbul. Semoga Allah ampunkan saya dan keluarga tetapi saya tak maafkan penulis itu sampai dia memohon maaf,” katanya menerusi akaun Instagram menjelaskan spekulasi mengatakan rumah tangga mereka.

Walau apapun, jika terdapat perselisihan faham diantara Wawa dan Aeril, diharap pasangan ini dapat menyelesaikan dengan cara yang baik. Mungkin gosip yang tersebar itu hanyalah fitnah semata-mata. Biasalah asam garam rumah tangga, pasti ada perselisihan faham, lagi lidah sendiri boleh tergigit inikan pula hubungan diantara suami isteri. (rkty/w)

1-wawa-zainal-nafi-rumah-tangga-bergolak-jpeg 2-wawa-zainal-nafi-rumah-tangga-bergolak-jpeg 3-wawa-zainal-nafi-rumah-tangga-bergolak-jpeg 5-wawa-zainal-nafi-rumah-tangga-bergolak-jpeg 6-wawa-zainal-nafi-rumah-tangga-bergolak-jpeg 7-wawa-zainal-nafi-rumah-tangga-bergolak-jpeg

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...