loading...

12 Cara Bergaya Macam Artis Kesayangan Anda Tapi Jimat!

Percaya atau tidak, bila kita tengok artis pakai baju cantik cantik, mesti kita pun teringin pakai benda yang sama bukan? Tapi selalu juga tertanya tanya, berapa banyak artis habiskan duit untuk bergaya,bukan?

Percaya atau tidak, kami nak kongsikan dengan anda satu satunya tempat anda boleh shopping online dengan harga yang serius mampu milik. Di shopee.com.my, bukan nak cakap apalah, memang rambang mati jadinya lagi pulak bila tengok harga yang memang gila-gila.

1. Jaket Kulit

9-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Nak bergaya macam Aaron Aziz? Tiada masalah sebab di sini memang ada jual jaket seperti yang biasa anda tengok Aaron Aziz pakai? Cuba klik sini, tengok harga, confirm tak percaya.

2. Kaca Mata Hitam
10-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Selalu tengok Syamsul Yusof kacak habis bergaya dengan kaca mata hitam,kan? Jangan risau, sini boleh dapat harga baik punya, jimat pun jimat

3. Shawl Cantik

13-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Pilihan warna shawl yang Hanis Zalikha gayakan selalu cantik cantik,kan? Haa, di shopee ada jual juga ya pelbagai pilihan fesyen muslimah. Pilihlah selagi tak rambang mata.

4. Baju Kasual

7-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Suka betul tengok Shukri Yahaya bergaya dengan baju baju santai sebab pelakon ini memang pandai padankan warna dan juga baju yang sesuai. Saja nak kongsi, blazer kat sini harga memang puas hati.

5. Pengering rambut

11-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Anda mesti suka tengok rambut Anzalna Cantik semacam. Tapi ada benda asas yang anda perlu ketahui iaitu jangan malas yang anda kena tahu – jangan malas keringkan rambut. Kalau tiada lagi pengering rambut, boleh dapatkan yang comel comel di sini.

6. Legging

8-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Mesti anda pernah tengok Che Ta pakai legging,kan? Haa di sini pun ada jual juga. Macam macam pilihan ada dan yang penting sekali ada pelbagai saiz. Nak lagi cantik, jeans legging pun ada!

7. Platform

1-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Antara yang menarik tentang Neelofa ialah walau pakai macam mana simple pun, tetap nampak bergaya dan menarik. Neelofa selalu juga kenakan platform dan jika anda mahukan benda yang sama, inilah tempatnya.

8. Gincu

2-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Ha, kalau nak cakap pasal bibir mungil, tiada siapa boleh lawan Kilafairy. Boleh tengok pelbagai pilihan yang ada di sini. Memang makan masa berjam lamanya jugaklah jika dah sangkut nak pilih gincu.

9. Seluar Untuk Bersukan

12-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Sharifah Sakinah memang aktif sungguh dan dalam masa yang sama pandai bergaya dengan pakaian yang sesuai untuk bersukan. Jom pilih mana seluar yoga yang anda boleh dapatkan. Jangan lupa bersenam ya lepas beli seluar tersebut.

10. Skinny Jeans

6-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Nelydia Senrose memang pandai juga bab bergaya ini lagi lagi bila dia kenakan skinny jeans. Jangan risau, kena dengan bajet, anda juga boleh dapatkan pakaian yang sama.

11. Nampak Menarik Ketika Hamil

3-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Masa Nad Zainal hamil sebelum ini, memang pandai betul dia gayakan pakaian ibu mengandung. Kiranya apa saja yang Nad Zainal pakai ketika mengandungkan anak pertamanya, semua nampak selesa. Hebat juga Shopee sebab tidak lupakan pakaian ibu mengandung.

12. Jaket Bomber

5-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Memang ramai betul peminat wanita Fattah Amin tergilakan pelakon ini. Selalu juga tengok Fattah pakai jaket. Apa kata anda dapatkan Bomber Jaket, mana tahu nanti jadi hot macam Fattah?

12 Hari Ada Promosi Gila Gila, Diskaun Sehingga 90%!

1-12-cara-bergaya-macam-artis-rotikaya

Jika anda masih terkejut tengok harga yang gila gila jimat di Shopee, di sini juga ada potongan harga sehingga 90% tau! Itu belum campur lagu dengan tawaran harga barang berharga RM1!

6-12-cara-bergaya-macam-artis-rotikaya

Selain itu, dalam masa 12 hari itu juga terdapat pelbagai hadiah berbeza setiap hari. Hadiah pun bukan biasa-biasa tau. Memang Shopee nak bagi pelanggan mereka puas hati sempena ulangtahun pertama mereka.

ayda-jebat-12-cara-untuk-nampak-bergaya-macam-artis-kesayangan-anda-rotikaya

Malah pembaca Rotikaya juga berpeluang untuk dapatkan telefon OPPO F1s edisi terhad Ayda Jebat ketika pelancaran eksklusifnya di Shopee. Klik sini untuk mengetahui bagaimana anda boleh merebut peluang istimewa ini.

Tak cukup dengan diskaun, tawaran dan menarik ini, anda juga boleh memenangi hadiah di bawah dengan cukup mudah. Jom tengok anda boleh menang apa!

Ada iPhone 7 Plus 128GB untuk dimenangi

2-12-cara-bergaya-macam-artis-rotikaya

Ini betul betul mengujakan, nak menang pun senang sebab hanya perlu komen dan share mengenai pertandingan ini di Shopee dan anda bakal berpeluang memenangi hadiah iPhone 7 Plus 128GB! Jangan lambat sebab pertandingan akan bermula dari 1 hingga 7 Disember ini saja.

Menang dapat pergi Australia

3-12-cara-bergaya-macam-artis-rotikaya

Siapa tidak mahu menang, bukan? Percutian percuma daripada Flexiroam ini adalah satu perkara yang sangat dinantikan oleh orang ramai. Memang menyesallah siapa yang tak ambil peluang keemasan sebegini.

Traveloka bagi RM7,000

5-12-cara-bergaya-macam-artis-rotikaya

Ini kepada pengguna yang bertuah, anda berpeluang untuk dapat hadiah percutian bernilai RM7,000. Macam macam boleh buat dengan jumlah sebanyak itu. Barulah syok menginap di tempat yang menarik dan selesa.

Bantal Emoji RM1?

7-12-cara-bergaya-macam-artis-rotikaya

Memang betul betul Shopee ni nak bagi anda puas hati. Mesti anda pernah nampak bantal emoji macam ini’kan? Tapi harga yang dijual kadang kadang tak masuk akal. Tapi di Shopee, anda boleh dapatkan dengan harga RM1 sahaja. Khas untuk pengguna yang pertama kali menggunakan Shoppe. Tapi kena ikut cara di bawah, jom buat terus!

1. Muat turun aplikasi Shopee di Google Play atau App Store
2. Buka aplikasi, pilih ShopeeTreats
3. Pilih produk di Rotikaya #ShopeeMYBirthday
4. Bila dah pilih produk, tekan beli
5. Masukkan kod RKSHOPEE1 sebelum checkout

Tapi kena ingat ya, anda boleh menggunakan kod tersebut jika anda pelanggan pertama kali di Shopee dan tawaran ini hanya sah sehingga 12 Disember sahaja dan bergantung kepada stok.

Selain itu, memang untung betul siapa yang pertama kali membeli di sini sebab boleh dapat potongan harga RM7! Belanja lebih daripada RM30 dan anda layak untuk dapatkan tawaran ini. Caranya mudah saja, masukkan kod ROTIKAYASH1 ketika berada di halaman check out.

Jika anda tidak mahu ketinggalan perkara menarik, bolehlah ikuti mereka di Facebook. Selamat membeli belah dan berjimat!



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...