loading...

Keriuhan Bunyi Barangan Terpakai Meriahkan PAU2016

KUALA LUMPUR – Kemeriahan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) sempena Perhimpunan Agung UMNO 2016 digamatkan lagi dengan keriuhan bunyi muzik dari barangan terpakai nyata menarik tumpuan.

 

Bunyi dari barangan terpakai ini dalunkan oleh oleh kumpulan yang diberi nama ‘Stompest Tiger’ dari Kolej Komuniti Hulu Langat.

 

Menurut  ketua kumpulan tersebut, Mohammad Arif Shah Jihan, 18 tahun, kumpulan ini terbentuk apabila mereka ingin masa lapang dan kekurangan ‘bajet’ untuk membeli instrumen.

 

“Sebab pilih barangan terpakai adalah kalau nak beli barang betul-betul mahal, dan di kolej pun kami tak buat apa-apa dan kami gunakan masa yang ada buat benda yang berfaedah seperti ini.

 

“Kebanyakan membuat persembahan sekiranya ada pihak menjemput kami untuk membuat persembahan di sebarang majlis,’katanya selepas membuat persembahan di PWTC tadi.

 

Kumpulan ini mempunyai ahli seramai 25 orang dari jurusan Komputer dan Perlancongan.namun mereka ingin menghadkan penyertaan.

 

Sebelum ini pernah menyertai pertandingan sesi Street battle stompest di Kolej Komuniti Selayang dan kami mendapat naib johan dan kami juga pernah pergi ke Port Dickson untuk pertandingan kebangsaan dan mendapat tempat kelima. -SuaraTV

 



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...