loading...

Video : Sesiapa Sahaja Boleh Ganti Tempat Saya – KJ

KUALA LUMPUR – Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin bersedia untuk memberi laluan kepada sesiapa sahaja asalkan ia dapat memberikan sokongan daripada akar umbi parti untuk menerajui kepemimpinan sayap itu.

 

 

Beliau turut bersedia memberi laluan kepada Naibnya, Khairul Azwan Harun untuk menerajui kepemimpinan sayap itu selepas penggalnya berakhir nanti.

 

“Ini… di belakang saya tapi dia kena dapat sokongan daripada akar umbilah. Saya masih tidak berbincang soal pemilihan parti apa yang paling penting adalah untuk Ketua Pemuda Umno saya kena beri notis kerana ini adalah penggal terakhir saya,” katanya ketika di temui pada Perhimpunan Agung Pergerakan Pemuda UMNO 2016 di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini.

 

 

Terdahulu, beliau mengingatkan jenteranya supaya tidak memandang ringan cabaran daripada mana-mana parti sekali gus berwaspada dengan kemaraan parti-parti lain termasuk dalam menghadapi kemaraan daripada jentera pemuda parti baharu, Parti Pribumi Bersatu (PPBM).

 

Khairy berkata, beliau yakin dengan jentera pemuda di bawah UMNO tetap mampu meraih sokongan majoriti daripada pengundi Melayu pada pilihan raya nanti.-SuaraTV

 



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...