loading...

Anzalna Nasir Akui Berkira Jika Berbelanja Untuk Cantik

Pelakon jelita, Anzalna Nasir akui bahawa beliau tidak seperti wanita lain yang mengambil berat tentang penjagaan dan kecantikan wajah. Malah, baginya lebih baik berhabis wang untuk baju, beg tangan serta aksesori daripada membeli barangan yang tidak nampak dimata.

BACA: Pelanggan Arab Saudi Tawar RM100,000 Untuk Gaun Anzalna Nasir

“Sejujurnya saya bukan seorang yang menjaga kecantikan diri kerana jika diikutkan, saya malas untuk memakai pelembap muka. Namun, saya akur tuntutan kerja sebagai pelakon memerlukan saya untuk menjaga penampilan diri.

“Bukan mudah untuk saya membelanjakan sejumlah wang untuk kecantikan kerana lebih gemar membeli barang yang nampak hasilnya. Oleh itu, duit yang diperuntukkan untuk aspek kecantikan mengikut kemampuan saya saja. Kulit saya sangat sensitif sekiranya mengenakan solekan untuk tempoh yang lama,” katanya kepada Berita Harian.

Sementara itu, dalam perkembanagn kerjaya seninya, Anzalna turut menjelaskan bahawa setakat ini beliau memilih keutamaan untuk menguruskan soal rumah tangga bersama suami tersayang, Hanif Zaki terlebih dahulu.

Namun akan kembali aktif semula ke layar perak selepas Hari Raya Aidilfitri nanti. (rkty/w)

1- Anzalna Nasir Akui Kisah Berhabis Untuk Cantik -jpeg 2- Anzalna Nasir Akui Kisah Berhabis Untuk Cantik -jpeg 3- Anzalna Nasir Akui Kisah Berhabis Untuk Cantik -jpeg 4- Anzalna Nasir Akui Kisah Berhabis Untuk Cantik -jpeg 5- Anzalna Nasir Akui Kisah Berhabis Untuk Cantik -jpeg 6- Anzalna Nasir Akui Kisah Berhabis Untuk Cantik -jpeg
Previous
Next Post »
loading...