loading...

Raja Farah Bakal Bawa Anak Tunaikan Umrah

Bakal mengerjakan umrah buat kali kedua pada Disember ini, Raja Rafah berkongsi secara eksklusif kepada BH Online bahawa dia dan juga suami akan membawa anak pertama mereka ke Tanah Suci.

BACA: Raja Farah Dan Suami Selamat Timang Bayi lelaki

“Kami baru saja membuat keputusan ini kerana mahu mengimbau memori ketika mengerjakan umrah, Disember tahun lalu. Ketika itu juga saya sebenarnya sudah dua bulan mengandungkan Imran. Lucunya, saya hanya menyedari diri hamil sekembali ke tanah air.

“Alhamdulillah, kehadiran Imran benar-benar menyerikan lagi hidup kami. Saya sendiri berasa cukup dirahmati dan mengharapkan kebahagiaan ini akan berpanjangan,” kata Raja Farah yang turut berkongsi gambar eksklusif anak sulungnya itu bersama BH Online.

Tambah Raja Farah, kehadiran anak lelakinya Imran Iskandar, ternyata membawa limpahan rezeki selain berharap agar kehadiran cahaya matanya itu membawa bahagia berpanjangan. (rtky/s)

6-raja-farah-bawa-anak-tunaikan-umrah-rotikaya 5-raja-farah-bawa-anak-tunaikan-umrah-rotikaya 4-raja-farah-bawa-anak-tunaikan-umrah-rotikaya 3-raja-farah-bawa-anak-tunaikan-umrah-rotikaya 2-raja-farah-bawa-anak-tunaikan-umrah-rotikaya 1-raja-farah-bawa-anak-tunaikan-umrah-rotikaya

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...