loading...

Fattah Amin Nafi Jalin Hubungan Sejenis

Gara-gara memuat naik gambar berpelukan bersama Fazli Zainal di Instagram, Fattah Amin dituduh mempunyai hubungan istimewa bersama pelakon itu. Pelik dengan dakwaan tidak berasas itu, Fattah tampil menafikan tuduhan itu malah berasa kesal dengan tindakan orang ramai yang menggunakan gambar tersebut untuk menfitnah dirinya mempunyai hubungan sejenis.

BACA: “Saya Tidak Ada Hubungan Dengan Fattah Amin”

screen-shot-2016-09-28-at-3-56-20-pm

“Sebenarnya saya malas hendak melayan gosip sebegini kerana ia akan menyebabkan perkara itu menjadi lebih besar selain tidak mendatangkan faedah. Bagaimanapun dakwaan dibuat oleh sesetengah blog dan forum yang mengambil gambar selfie kami itu di Instagram dan membuat kesimpulan kononnya kami ada hubungan istimewa sudah dikira sebagai fitnah”

“Fitnah yang disebarkan dengan tujuan mengaibkan pada saya bukan benda main-main kerana boleh buat orang percaya dengan apa yang dibaca tanpa mengetahui situasi sebenar. Rasanya gambar kami itu masih ada di Instagram Fazli dan pada saya dia tidak perlu memadam pun kerana ia sekadar gambar biasa di antara kawan,” katanya kepada m Star Online.

Dalam masa sama, menyedari tuduhan itu adalah fitnah semata-mata, Fattah tidak berasa takut. Baginya gambar itu dimuat naik secara terangan untuk dikongsikan dan tiada apa yang perlu dirahsiakan. Selain itu juga, baginya tiada isu menggunakan populariti pelakon itu untuk mencari publisiti murahan kerana telah mendapat persetujuan Fazli sebelum memuat naik.

Bagaimanapun, Fazli ketika ditanya mengenai perkara ini memberitahu bahawa pihaknya kini sedang mempertimbangkan untuk mengambil tindakan undang-undang kepada blog dan juga mana-mana forum internet yang bertanggungjawab membuat tuduhan berunsur fitnah terhadap mereka berdua dengan menyebarkan gosip seumpama dengan itu. (rkty/w)

1-fattah-amin-nafi-jalin-hubungan-sejenis-jpeg 2-fattah-amin-nafi-jalin-hubungan-sejenis-jpeg 3-fattah-amin-nafi-jalin-hubungan-sejenis-jpeg 4-fattah-amin-nafi-jalin-hubungan-sejenis-jpeg 6-fattah-amin-nafi-jalin-hubungan-sejenis-jpeg 7-fattah-amin-nafi-jalin-hubungan-sejenis-jpeg

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...