loading...

“Belum Ada Perbincangan Libatkan Orang Tua Kami”

Walaupun pelbagai spekulasi timbul selepas pendedahan hubungan cinta mereka kepada umum, Erra Fazira berkata buat masa ini, tiada sebarang berita yang perlu dihebahkan kepada peminat. Seterusnya menafikan segala dakwaan yang tersebar termasuk berita pertunangan diantara beliau dan Shahir selepas Aidilfitri ini nanti.

BACA: Erra Fazira Akui Sukar Menolak Cinta Shahir

“Kami bukannya rapat dalam masa sebulan dua. Ia berkembang sedikit demi sedikit, bermula dengan mengenal hati budi masing-masing dan mencari keserasian. Menjadi lumrah, tiada sesuatu yang pun yang bergerak lancar dalam hubungan. Rintangan pasti ada kerana ia juga sebahagian daripada proses menyesuaikan diri”

“Memang tiada perkembangan lanjut seperti yang diperkatakan ramai. Apatah lagi kemungkinan itu dan ini. Selagi ia tidak membabitkan orang tua kami, maka apa sahaja termasuk perbincangan ke arah itu boleh dikategorikan sebagai angan-angan sahaja,” katanya kepada Berita Harian Online berhubung spekulasi hubungan cinta mereka.

Sementara itu, Erra yang pernah mendirikan rumah tangga sebelum ini kini lebih berhati-hati dalam menjaga hal peribadinya dengan mengambil pendekatan selamat untuk tidak menghebahkan soal peribadi kepada umum. Namun, beliau akui berasa lega apabila Shahir sendiri tampil membuka mulut mengenai hubungan cinta mereka. (rkty/w)

1- %22Belum Ada Perbincangan Libatkan Orang Tua Kami%22 - jpeg 2- %22Belum Ada Perbincangan Libatkan Orang Tua Kami%22 - jpeg 4- %22Belum Ada Perbincangan Libatkan Orang Tua Kami%22 - jpeg 5- %22Belum Ada Perbincangan Libatkan Orang Tua Kami%22 - jpeg 6- %22Belum Ada Perbincangan Libatkan Orang Tua Kami%22 - jpeg 7- %22Belum Ada Perbincangan Libatkan Orang Tua Kami%22 - jpeg

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...