loading...

“Tiada Niat Burukkan Orang Sabah”

Selepas kenyataan jujur Liyana Jasmay yang takut untuk keluar bersendirian ketika di Sabah baru-baru ini mengundang kemarahan orang Sabah, pelakon itu tampil memohon maaf jika kenyataannya mengguris hati dan perasaan penduduk negeri itu.

BACA: Orang Sabah Tidak Puas Hati Dengan Liyana Jasmay?

“Dari hati yang luhur, saya ingin memohon maaf kepada semua pihak yang terasa hati dengan kenyataan yang dikeluarkan. Saya pernah sekali melalui pengalaman diekori tetapi ia tidak bermaksud saya menyifatkan semua penduduk di Sabah bersikap seperti itu”

“Begitu juga dengan peminat yang ingin bergambar dengan suami. Ia hanya berlaku beberapa kali di restoran,” katanya kepada Berita Harian Online menerusi status yang dimuat naik di laman sosial, Instagram dan Facebook berhubung tersebarnya kenyataan beliau yang trauma dengan sikap peminatnya yang fanatik di Sabah.

Dengan itu, Liyana berharap penjelasannya dapat merungkai salah faham yang tercetus akibat dari isu terbabit. Beliau pada masa yang sama turut berharap penduduk Sabah tidak memberi tanggapan salah mengenai penjelasan ini serta berterima kasih dengan segala teguran yang diberikan oleh peminatnya. (rkty/w)

2- %22Tiada Niat Burukkan Orang Sabah%22 - jpeg 3- %22Tiada Niat Burukkan Orang Sabah%22 - jpeg 4- %22Tiada Niat Burukkan Orang Sabah%22 - jpeg 5- %22Tiada Niat Burukkan Orang Sabah%22 - jpeg 6- %22Tiada Niat Burukkan Orang Sabah%22 - jpeg 7- %22Tiada Niat Burukkan Orang Sabah%22 - jpeg
Previous
Next Post »
loading...