loading...

Bayar Khidmat Mak Nyah RM10, Akhirnya Disamun!

Jangan tertipu dengan kecantikan gadis di dalam gambar, kerana mungkin di sebalik kecantikan itu tersembunyi suatu rahsia yang tidak diharapkan.

Di Pulau Pinang seorang lelaki telah berkenalan dengan seorang gadis berusia 18 tahun dalam WeChat. Perawakan si gadis memang menarik dan sangat comel.

Persahabatan mereka berlangsung selama 3 minggu. Mereka saling berbalas mesej dan gambar. Akhirnya pada Isnin lalu, mereka bertemu di sebuah bilik hotel bajet terletak di Penang Road.

TAPI ia tidak seperti yang diharapkan kerana rupanya gadis cantik tersebut adalah seorang mak nyah atau gadis jadi-jadian! Dia merasa sangat kecewa.

Walaupun demikian sewa bilik sudah dibayar. Lagipun pendayung sudah di tangan. Jadi apa salahnya kalau dia berdayung di ‘lautan luas.’

(Gambar di atas sekadar hiasan saja)

Dia terus saja mendapat khidmat menghisap aiskrim dari si gadis jadi-jadian!

Selepas tamat beraksi, dia pun menghulur RM10 kepada si gadis jadi-jadian sebagai bayaran atas perkhidmatan yang diberikan.

Tidak puas hati dengan bayaran ciput tersebut, si gadis jadi-jadian terus saja merampas dompetnya sebelum keluar dari bilik hotel.

Sebelum melangkah keluar si gadis jadi-jadian sempat memberi amaran akan memanggil rakan-rakannya jika dia melakukan sebarang tindakan.

Takut dengan ugutan itu, dia segera melapor ke balai polis berdekatan.

Si gadis jadi-jadian akhirnya ditangkap polis semasa berada dalam sebuah salon rambut.

Jadi buat para lelaki, berhati-hati apabila berkenalan dengan wanita dalam laman social. Kerana kalau tersilap langkah mungkin membawa padah.

Previous
Next Post »
loading...