loading...

Pekin Ibrahim Sorok Cinta Dengan Model Dari London?

Selepas hubungan cinta bersama Uqasha Senrose putus di tengah jalan, Pekin Ibrahim kini dikhabarkan sedang hangat bercinta dengan seorang wanita dari London pula yang juga merupakan seorang model. Malah perkara itu juga disahkan oleh Pekin sendiri dan mengakui hubungan itu adalah serius, serta dimaklumkan wanita itu juga telah memeluk agama Islam.

BACA: Pekin Ibrahim Sokong Kempen Terajang Cermin Sisi Kereta

“Ya, saya memang sedang berkawan secara serius kira-kira enam bulan dengan seorang wanita yang bekerja sebagai model dan pelukis di London. Saya juga selalu jumpa dia di sana jika ada kelapangan dan dia juga sudah beberapa kali datang ke Malaysia. Alhamdulillah dia juga sudah pun memeluk agama Islam dan menggunakan nama sebagai Iman”

“Saya tidak boleh dedahkan identitinya kerana dia terikat kontrak dengan beberapa jenama terkenal. Dia juga minta saya merahsiakan perkara ini hingga dia tamat kontrak tersebut. Inysa-Allah, kalau dia dah sedia, saya tidak kisah untuk berkongsi kepada umum tentang hubungan kami,” katanya kepada m Star Online berhubung dengan perkara itu.

Walaupun pernah melalui kegagalan dalam hubungan cinta terdahulu bersama Uqasha Senrose, namun ia tidak menghalang dirinya untuk bersikap terbuka mengenai hubungan peribadinya dengan seseorang. Pada masa yang sama, Pekin akui lebih selesa untuk tidak menyembunyikan sesuatu perkara yang sememangnya benar-benar berlaku terutama soal cinta. (rkty/w)

2- Pekin Ibrahim Sorok Cinta Dengan Model Dari London? - jpeg 3- Pekin Ibrahim Sorok Cinta Dengan Model Dari London? - jpeg 4- Pekin Ibrahim Sorok Cinta Dengan Model Dari London? - jpeg 5- Pekin Ibrahim Sorok Cinta Dengan Model Dari London? - jpeg 6- Pekin Ibrahim Sorok Cinta Dengan Model Dari London? - jpeg 7- Pekin Ibrahim Sorok Cinta Dengan Model Dari London? - jpeg

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...