loading...

“Kenapa Saya Nak Cemburu Bila Awal Sayangkan Lara?”

Populariti Lara Alana di media sosial sememangnya tidak perlu dipertikaikan lagi, namun disebalik perkongsian video mahupun gambar beliau yang dimuat naik oleh Awal Ashaari, ada pula pihak mendakwa bahawa Awal lebih menyanyangi serta menghabiskan masa bersama anak perempuannya itu berbanding isterinya, Scha al-Yahya.

BACA: Scha Al Yahya: Cukuplah Lara Sihat Dan Cukup Sifat

“Atas dasar apa saya perlu cemburu jika ada pihak mendakwa Awal lebih menyayangi anak kami, Lara. Seharusnya saya berbangga kerana suami memberikan sepenuh tumpuan dan mencurahkan kasih sayang tidak berbelah bagi kepada Lara. Semestinya saya bertuah kerana Lara adalah perkongsian hidup bersama, dia juga bijak merencana masa depan anak”

“Lagi pun saya dan Awal mempunyai cara tersendiri untuk mendidik Lara. Berbanding suami, saya bukan jenis merakam gambar dan aktiviti bersama anak kerana menganggao ia sebagai masa kualiti yang dihabiskan bersama. Mungkin ada yang mentafsir saya jarang meluangkan masa dengan Lara berbanding suami,” katanya kepada Berita Harian Plus.

Manakala dalam masa yang sama, Scha turut mendedahkan bahawa beliau sudah pun bersedia dengan segala kritikan daripada orang ramai ketika membuat keputusan untuk membuka akaun media sosial untuk anaknya itu. Baginya, biarlah beliau menumpukan perhatian pada pembesaran anaknya berbanding kritikan negatif orang ramai terhadap Lara. (rkty/w)

1- %22Kenapa Saya Nak Cemburu Bila Awal Sayangkan Lara?%22 - jpeg 3- %22Kenapa Saya Nak Cemburu Bila Awal Sayangkan Lara?%22 - jpeg 4- %22Kenapa Saya Nak Cemburu Bila Awal Sayangkan Lara?%22 - jpeg 5- %22Kenapa Saya Nak Cemburu Bila Awal Sayangkan Lara?%22 - jpeg 6- %22Kenapa Saya Nak Cemburu Bila Awal Sayangkan Lara?%22 - jpeg 7- %22Kenapa Saya Nak Cemburu Bila Awal Sayangkan Lara?%22 - jpeg

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...