loading...

Pelajar Sekolah Bangga ‘Kantoi’ Selingkuh Dengan Suami Orang!

Kesabaran itu ada batasnya! Inilah yang terjadi kepada seorang pemilik akaun Facebook yang menggunakan nama Marry Widdi.

Isteri mana yang tidak marah dan hancur hatinya apabila mengetahui suami yang dicintai dan dipercayai rupa-rupanya bermain kayu tiga di belakang.

Lebih menyakitkan hati, pasangan selingkuhan suaminya yang baru berusia belasan tahun dan masih belajar di Sekolah Menengah Atas (SMA) tanpa rasa segan dan malu memuatnaik gambar berhubungan intim dengan suaminya ke dalam Instagram.

Sang isteri yang merasa tercabar dengan tindakan itu nekad menyebarkan ‘gambar panas’ suami dengan kekasihnya Rida Ayu Nisa ke media sosial untuk dijadikan bahan tontonan.

Saya tahu ada pro dan kontra, menyebarkan aib suami saya. Tapi selama ini pihak perempuan (Rida Ayu Nisa) benar2 keterlaluan.”

Saya sudah belajar sabar menghadapimu. Tapi dengan kesabaran saya dan diam saya, kamu (Rida Ayu Nisa) makin melonjak dan menjadi-jadi.

Foto selingkuhan kamu bersama suami saya (Agusman Riyadi) yang seharusnya tidak pantas dilihat oleh anak sekolah seumuran kamu ini akan menambah dampak negative di kalangan mereka yang masih sekolah.”

TETAPI tindakan Marry Widdi menyebarkan ‘gambar-gambar panas’ tersebut tidak sedikitpun membekas di hati pasangan selingkuhan suaminya (Rida Ayu Nisa). Bahkan dia merasa bangga apabila hubungan selingkuhannya dengan suami Marry Widdi diketahui umum.

Saya tidak bodoh mendengar cacian orang. Cacian mereka tidak membantu saya bayar sekolah, jadi buat apa difikirkan,” ujar Rida Ayu Nisa mempertahankan diri.

Kebanyakan netizen yang mengikuti ‘kisah’ ini merasa sangat geram dengan Rida Ayu Nisa yang langsung tidak merasa bersalah selingkuh dengan suami orang. Sebaliknya dia merasa bangga dengan hubungan khalwat ini!

Jadi apa pendapat kamu terhadap gadis sekolah dan suami seperti ini?

Previous
Next Post »
loading...