loading...

Rezeki Cukur Jambul Yusoff Al-Qardawi. Bed Chamber Ilham Rizalman Dari Kota Paris

Setiap ibu bapa nak yang terbaik untuk anak-anaknya. Begitu juga Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida. Kelahiran Yusoff Al-Qardawi betul-betul membuka rezeki baru dalam keluarga mereka. Setiap anak membawa rezeki, tetapi rezeki mereka dalam bentuk berbeza-beza.

Setelah 6 tahun, Datuk Aliff Syukri boleh merasa buat majlis cukur jambul untuk anaknya tidak lama lagi. Datuk Aliff Syukri berkongsi rasa syukur menerusi posting di Instagram milik beliau setelah persiapan cukur jambul anaknya hampir selesai. Ikuti perkongsian ini;

Rezeki baby Yusoff

Datuk Rizalman menghadiahkan sentuhan dari Kota Paris buat baby Yusoff. Bertuah betul baby Yusoff. Sentuhan Datuk Rizalman memang menjadi impian setiap orang.

Datuk Rizalman memang betul-betul hebat. Hasil sentuhan tangan beliau memang tak dapat dinafikan lagi. Gambar sebelum dan selepas dihias sangat berbeza.

Datuk Aliff juga berkongsi gambar pelamin cukur jambul dalam Instagram milik baby Yusoff Al-Qardawi untuk peminat-peminat babynya. Sangat cantik sentuhan Datuk Rizalman, betul-betul berbakat.

Datuk Aliff bersama Datin Shahida diatas pelamin cukur jambul baby Yusoff

Komen dari pengikut Instagram baby Yusoff

Rata-rata turut berkongsi kegembiraan yang sama dan memuji sentuhan Datuk Rizalman. Mereka turut mengucapkan tahniah kepada Datuk Aliff dan Datin Shahida.

Untungnya kalau dapat tengok depan mata

Peminat baby Yusoff nampaknya tak sabar tunggu majlis tersebut. Ramai yang mendoakan yang baik-baik buat baby Yusoff.

Untung baby Yusoff

Sumber: Datuk Aliff Syukri, Yusoff Al-Qardawi, Datuk Rizalman

Tinggalkan Komen

Previous
Next Post »
loading...