loading...

Nafi Sertai Tabligh, Adam AF Kembali Aktif Menyanyi

Usaha Adam AF menuju puncak nampaknya tidak kesampaian apabila dirinya gagal melayakkan diri dalam rancangan realiti televsien, Akademi Fantasia Megastar, baru-baru ini. Namun perubahan Adam dari berserban dan kini kembali lincah menari di atas pentas dipertikaikan warga laman soial.

BACA: Fiza Elite Tuntut Adam AF Bayar Hutang Kad Kredit

“Pelbagai spekulasi menerjah apabila saya muncul dengan penampilan berbeza. Malah, ada yang mendakwa saya menyertai kumpulan tabligh. Kalau diikutkan, saya tidak pernah membuat kenyataan hendak berhenti menyanyi”

“Saya berhasrat memperlahankan aksi menari di pentas ketika itu kerana mahu bersedia bergelar bapa. Namun, rumah tangga saya kecundang di tengah jalan,” jelasnya kepada BH Plus.

Apa pun, semoga Adam AF dapat mencapai apa yang diimpikannya dalam kehidupan. Dugaan demi dugaan setelah bercerai pada awal tahun lalu, Adam kini turut mahu mencari pelapis dalam meneruks legasinya dalam dunia hiburan tanah air. (rtky/s)




lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...