loading...

Emma Maembong Mahu Terus Kahwin, Tiada Majlis Pertunangan

emma maembong mahu terus kahwin tiada majlis pertunangan

Kredit foto: kwiknews.my & Instagram Emma Maembong

Aktres Emma Maembong tidak berhajat untuk bertunang, sebaliknya mengakhiri terus zaman solonya dengan pernikahan.

Kata Emma, dia enggan melengahkan urusan, di samping lebih mementingkan hal yang wajib.

Bagaimanapun, dia masih tidak mempunyai sebarang pengumuman terkini berkenaan perkembangan hubungan istimewanya dengan aktor Kamal Adli.

Kalau saya kahwin rasanya tak perlu majlis pertunangan, lebih baik terus bernikah dan mempercepatkan urusan. Cumanya, buat masa ini tiada apa yang nak dikongsi mengenai hubungan saya dengan Kamal Adli, bila tiba waktunya saya akan umumkan nanti.

Sumber: Mstar

Emma membuat kenyataan tersebut di majlis pelancaran tudung My Sketchbook Shawl by Emma Maembong yang berlangsung di Kuala Lumpur pada Rabu.

Dalam pada itu, Emma tidak mempunyai perancangan waktu spesifik untuk mendirikan rumah tangga.

Tambahan pula, aktres berusia 25 tahun itu enggan mewar-warkan sesuatu yang belum pasti.

Buat masa ini kami mahu beri tumpuan kepada kerjaya dan mencapai impian masa depan terlebih dahulu. Saya pula mahu tumpu pada perniagaan, kalau semua dah benar-benar stabil barulah kami merancang ke arah perkahwinan.

Sumber: Mstar

Mengulas mengenai tudung atas jenamanya sendiri, Emma memberitahu dia mendapat ilham itu daripada kakaknya, Yaya Maembong.

Lantas dirinya mengambil inisiatif memanfaatkan minat dalam dunia lukisan ke dalam rekaan eksklusif tudung buat para wanita.

Jadual kerjaya lakonan yang padat tidak pernah menjadi penghalang untuk bergiat dalam dunia perniagaan atas dasar minat.

Saya memang suka melukis, jadi adik-beradik mula memberi idea kepada saya untuk melukis diatas tudung pula. Walaupun sibuk dengan dunia lakonan, saya tetap luangkan masa menghasilkan lukisan eksklusif ini demi kepuasan diri dan akhirnya terhasillah tudung di bawah jenama ini.

Sumber: Mstar

My Sketchbook Shawl By Emma Maembong kini muncul dengan empat koleksi baru iaitu Budaya, Hibisco, Bumi Kita dan Seashell.

Previous
Next Post »
loading...