loading...

Tak Sabar Sambut Ramadan, Shima Mahu Cuba Puasa Penuh. Mungkin Dedahkan Jantina Anak Selepas Raya Nanti

Baharu minggu lepas ibu cantik ini berkongsi fotonya sedang bersolek kerana sentiasa mahu menjaga penampilan di hadapan suaminya. Kelmarin dia berkongsi sebuah status di laman Instagramnya yang memberitahu tentang majlis pengumuman jantina bayi dalam kandungannya.

Buat masa ini, pelakon yang pernah menjayakan filem Nasi Tangas suatu masa dahulu masih tidak bersedia untuk berkongsi tentang jantina bayinya. Dia lebih selesa untuk merahsiakan terlebih dahulu dan jika tiada aral melintang, pengumuman mungkin akan dibuat pada bulan Jun atau Julai nanti.

Persediaan menyambut anak kedua lebih sederhana. Masih banyak barangan bayi anak sulungnya yang tidak digunakan, jadi itu semua untuk anak keduanya pula. Pelakon ini yang dijangka akan bersalin pada bulan Ogos berkongsi rasa teruja untuk menimang cahaya mata kedua.

Apabila ditanyakan tentang hal berpuasa ketika sesi fotografi bersama Pa&Ma, Shima memberitahu dia akan berpuasa selagi mampu. “Urusan kehamilan saya dipermudahkan ketika saya mengandung anak sulung. Saya dapat berpuasa penuh. Saya harap tahun ini juga sama,” terang Shima.

Tak sabar pula Pa&Ma nak tahu jantina bayi Shima. Kalau Anzalna mengandungkan anak lelaki, bagaimana pula agaknya dengan Shima? Sama-sama kita nantikan pengumumannya!Tida

Tinggalkan Komen

Previous
Next Post »
loading...