loading...

Wujud Pertemuan UMNO, BERSATU – Annuar

KUALA LUMPUR: Setiausaha Agung UMNO, Tan Sri Annuar Musa mengesahkan terdapat pertemuan antara wakil parti itu dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU).

Beliau bagaimanapun enggan mengulas tujuan pertemuan terbabit seperti didedahkan oleh Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Perlis, Datuk Zahidi Zainul Abidin.

“Secara jujur, UMNO kini mengamalkan dasar keterbukaan dan kita sentiasa terbuka untuk bekerjasama dengan mana-mana parti politik.

“Saya mengesahkan memang ada ahli parti berjumpa dengan pemimpin BERSATU atas kapasiti peribadi. Ada juga wakil rasmi parti yang berjumpa pemimpin BERSATU,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sesi taklimat dan sidang media berhubung penganjuran Perhimpunan Agung UMNO 2018 di Menara Dato Onn di sini, hari ini.

Media semalam melaporkan Zahidi mendedahkan Ahli Parlimen UMNO dan Barisan Nasional mengadakan pertemuan dengan pemimpin BERSATU bagi berbincang mengenai penggabungan antara kedua-dua parti.

Zahidi yang juga ahli Parlimen Padang Besar berkata, pertemuan antara lain bagi membincangkan cara terbaik untuk menyelamatkan orang Melayu.

Previous
Next Post »
loading...