loading...

Kerana Kunyit, Badan Binasa!

Sebelum ini Zivanai Mandengu 20, dan Tobias Tarusarira 21, tidak pernah kenal antara satu sama lain. Tetapi disebabkan salahlaku jenayah, kedua-dua pemuda ini ditakdirkan bertemu di dalam Penjara Mutimurefu, Zimbabwe.

Mandengu dihukum penjara 4 tahun atas kesalahan rogol. Sementara itu Tarusarira cuma dikenakan 12 bulan penjara kerana kesalahan mencuri.

Walaupun ditempatkan di sel berasingan, mereka sering terserempak apabila melakukan aktiviti rutin dalam penjara. Pertemuan yang bermula sekadar berbalas angguk dan senyum kambing, akhirnya melahirkan hubungan rapat.

Semakin lama, hubungan dua sahabat baru ini bertambah erat. Tanpa sedar keakraban mereka bertukar menjadi sayang. Apabila duduk berdekatan, timbul rasa sensasi yang mengasyikkan.

Selepas meluah perasaan antara satu sama lain, akhirnya mereka sepakat. Malam ini mereka mesti bertemu.Tuntutan batin ini harus dipenuhi!

Kira-kira pukul 1.00 subuh, tatkala banduan lain sedang bermimpi, Tarusarira menyelinap masuk ke dalam sel Mandengu. Nabot Mazumani iaitu rakan satu sel Mandengu sedang lena tertidur. Nampaknya segalanya berjalan lancar tanpa gangguan.

Pasangan sejantina ini hanyut dibuai nafsu. Maklumlah sudah lama tidak turun ke ladang. Dalam penjara mana ada perempuan yang dapat dijadikan peneman kegersangan batin. Tidak dapat gading bertuah, lubang tanduk kerbau balar pun jadilah… depan belakang sama saja rasanya!

Aksi kunyit-mengunyit pun bermula di dalam sel penjara. Mereka saling bergilir menunggang atas belakang untuk merasa nikmat kunyit masing-masing.

Sedang mereka sedap dibuai asmara, tanpa disedari Mazumani terjaga dari lena akibat gangguan bunyi pelik hasil kegiatan mengunyit pasangan kekasih tersebut.

Apalagi… terkejut beruk Mazumani apabila melihat sepasang makhluk hitam legam sedang melakukan hubungan sejenis berhampiran dengannya. Khusyuk benar mereka!

Mazumani bingkas bangun dan segera mengadu kepada pegawai penjara perihal perlakuan aktiviti kunyit yang berlaku dalam selnya.

Kemudian pegawai penjara melapor perkara itu kepada polis. Siasatan segara dilakukan… kedua-dua pelaku dihantar ke Hospital Masvingu. Hasil pemeriksaan perubatan menunjukkan terdapat kesan tusukan pada kedua-dua ‘lubang kunyit’ mereka.

Jadi memang terbukti mereka saling ‘menikmati’ antara satu sama lain!

Atas kesalahan ini, Tarusarira dan Mandengu dikenakan hukuman tempoh tambahan penjara masing-masing 6 tahun! Maknanya hukuman asal 4 dan 1 tahun, kini menjadi 10 dan 7 tahun.

Ah… malangnya nasib mereka! Kerana kunyit badan binasa!

Previous
Next Post »
loading...