loading...

(30 Gambar) Tak Malu Bawa Madu ke ABPBH 2017

Pada malam ini telah berlangsungnya majlis Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) kembali dengan edisi ke-30, ABPBH 3.0 yang diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), bertemakan futuristik.


Menarik perhatian pada majlis itu adalah apabila asyraf muslim bawa kedua-dua isterinya. Ramai yang memuji beliau yang tidak berasa malu bawa mereka ke majlis tersebut.

Tiga belas kategori utama yang bakal dipertandingkan adalah Artis Baharu Lelaki Popular; Artis Baharu Wanita Popular; Artis Duo/Berkumpulan Popular; Penyanyi Lelaki Popular; Penyanyi Wanita Popular; Pelakon TV Lelaki Popular; Pelakon TV Wanita Popular; Pelakon Filem Lelaki Popular; dan Pelakon Filem Wanita Popular, Artis Komedi Popular, Penyampai Radio Popular, Pengacara TV Popular dan Artis Versatil Popular.

Sementara itu, lima kategori online iaitu Gandingan Serasi Drama, Gandingan Serasi Filem, Personaliti Media Sosial, Artis Berpengaruh di Laman Sosial dan Artis Sensasi juga diperkenalkan bagi menambah kemeriahan ABPBH 3.0.

Kami kongsikan bersama anda beberapa keping gambar gaya selebriti ketika sesi karpet merah berlangsung. Enjoice!






Kredit Rotikaya

Previous
Next Post »
loading...