loading...

Nadya Hamil Lagi Dan Akui Tak Sempat Makan Pil Cegah Hamil

KALAU dah rezeki… Anak sulung baru sahaja berusia empat bulan, pelakon Nadya Syahera Rosli menjelaskan dia kini hami lagi.



Nadya, 24, berkata, dia mendapat tahu perkara itu apabila membuat ujian kehamilan selepas mengalami alahan baru-baru ini.

"Sebenarnya sejak raya lagi saya dah rasa tidak sedap badan dan seminggu lalu mula alami alahan muntah yang teruk sehingga langsung tak boleh nak makan.

"Mengesyaki mungkin berbadan dua, baru-baru ini saya buat ujian kehamilan sendiri di rumah dan keputusannya memang positif," katanya kepada mStar Online.

Tambahnya lagi, dia dan suami bercadang untuk membuat pemeriksaan doktor dalam waktu terdekat ini untuk mendapat keputusan rasmi berhubung perkara itu.

Dalam pada itu, pelakon yang mula popular dengan watak Bella menerusi drama Dia Semanis Honey ini  masih terkejut dengan keputusan tersebut kerana dia dan suami sememangnya merancang untuk kehamilan anak kedua.

"Yalah, anak pertama baru berusia empat bulan, tiba-tiba yang ni dah 'lekat' tanpa sempat saya makan pil pencegah kehamilan (ketawa).

"Tapi tak mengapalah, kami terima dengan hati terbuka dan anggap ia sebagai rezeki Allah, " ujarnya.
Nadya dan suami, Fizul Nawi, 25, yang juga seorang model komersil berkahwin pada 25 September 2016.
Bayi sulung mereka diberi nama Aleena Rose.


Previous
Next Post »
loading...