loading...

Respon Terbaru Shukri Yahaya Atas Tuduhan Perbualan Tidak Senonoh

respon terbaru shukri yahaya atas tuduhan perbualan tidak senonoh



Baru-baru ini, industri hiburan digemparkan dengan dakwaan pelakon Shukri Yahaya terlibat dalam sebuah perbualan berunsur lucah menerusi aplikasi WeChat bersama seorang model sambilan bernama Sarah Danielle.

Namun, Shukri menafikan individu yang dimaksudkan tersebut merupakan dirinya selain meluahkan kekeliruan atas motif sebenar gadis tersebut bertindak di luar batasan.

Kalau betullah saya nak curang, biarlah wanita itu lebih cantik daripada isteri saya. Terus terang saya katakan, saya tak faham kenapa wanita itu sengaja nak memburukkan nama saya. Mungkin dia nak popular dengan cepat jadi dia sengaja gunakan nama saya.


Saya tak tahu nak cakap apa sebab masih lagi terkejut dengan berita palsu yang saya terima pagi tadi.Saya kalau boleh memang tak nak ambil tahu pun benda-benda macam ini sebab lelaki itu bukan saya. Zaman sekarang ini orang boleh gunakan nama dan gambar saya untuk dijadikan bahan fitnah.

Justeru, Shukri lebih selesa untuk tidak mengambil sebarang tindakan perundangan bagi menangani isu yang dianggapnya sebagai remeh dan tidak berasas.

Saya hanya akan ambil tindakan jika ia membabitkan keluarga saya dan berlebih-lebihan. Saya anggap ini adalah dugaan untuk saya di bulan puasa dan mendapat pahala lebih besar buat saya.     

Sumber berita: Utusan Online & rotikaya.com

Previous
Next Post »
loading...