loading...

Jawatan Kosong di Home Product Center (M) Sdn Bhd ~ Pengawal Keselamatan

Permohonan Jawatan Kosong Home Product Center (M) Sdn Bhd

Berikut merupakan maklumat iklan kerja kosong yang dibuka oleh Home Product Center (M) Sdn Bhd. Maklumat kekosongan ini adalah pada paparan iklan yang tertera. Mysuara – Portal Kerjaya dan Informasi hanya menyiarkan untuk memudahkan permohonan anda. Bagi mengemukakan permohonan sila ikut langkah seperti di bawah.

Calon berkelayakan serta memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan untuk memohon mengisi kekosongan kerja yang diiklankan seperti berikut :

  • Nama Majikan / Jabatan : Home Product Center (M) Sdn  Bhd
  • Lokasi Perjawatan : Johor Bahru, Johor
  • Tarikh Tutup Permohonan : 19 Mac 2020

Maklumat Jawatan Kosong :

Sekiranya anda merupakan Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan serta berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan kekosongan jawatan adalah dipelawa bagi memohon untuk mengisi kekosongan jawatan tetap atau kontrak seperti yang diiklankan.

Jawatan kosong terbaru yang diiklankan adalah seperti berikut:

1. PENGAWAL KESELAMATAN

Untuk memohon jawatan ini, pastikan anda mengikuti langkah memohon kerja kosong terkini yang telah ditetapkan seperti di bawah.

Keperluan & Kelayakan Memohon :

Sekiranya anda, calon berkelayakan dengan Ijazah, Diploma, Sijil Tinggi Persekolahan (SPM, STPM, “A” Level, Pre-U) ataupun Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah dipelawa bagi memohon mengisi kekosongan jawatan yang diiklankan. (Sila rujuk iklan serta syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)

Selain itu, calon juga hendaklah mempunyai ciri-ciri berikut:

  • Berperwatakan menarik
  • Berpengetahuan Am
  • Memiliki ciri kepimpinan dan lain-lain (rujuk kelayakan permohonan di bawah)

Kelebihan :

  • Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
  • Cuti Tahunan
  • Cuti Sakit dan lain-lain (rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)

Cara Memohon :

Permohonan kerja kosong baru di atas boleh dilakukan secara online (atas talian). Anda hanya perlu melakukan pendaftaran secara percuma melalui pautan diberikan di bawah.

Klik pautan “IKLAN PENUH JAWATAN” di bawah, kemudian rujuk maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan kerja tersebut.

Bagi calon / pemohon kali pertama, pemohon perlulah mendaftar terlebih dahulu sebelum melakukan sebarang pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem.

Pemohon disaran untuk mengemaskini maklumat-maklumat lengkap dan terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil untuk tujuan temuduga.

(Rujuk iklan penuh jawatan tersebut melalui pautan yang disediakan di bawah)

IKLAN PENUH JAWATAN

Previous
Next Post »
loading...