loading...

Pertahan Maruah, Remaja Maut Dirogol Ulang Kali

SEORANG remaja berusia 16 tahun ditemui maut keadaan yang amat mengerikan dipercayai dirogol berulang kali sebelum dibunuh dengan kejam.

Dalam kejadian yang berlaku di Indonesia itu, mayat mangsa yang dikenali sebagai Anggi Syahputri ditemui oleh ibunya di bilik mandi rumah mereka sekitar jam 7 petang, pada Jumaat.

Memetik sumber, difahamkan mayat remaja itu ditemui dalam keadaan tangan serta mulut yang diikat dan perutnya pula penuh dengan kesan luka tikaman.

Lebih memilukan apabila muka mangsa juga dilaporkan hancur dipercayai akibat dipukul dengan benda tumpul seperti batu.

Sumber berkata lagi, Anggi juga dipercayai turut dirogol sebelum dilemaskan dalam baldi yang berisi air sehingga mangsa meninggal dunia.

Sementara itu, sumber polis berkata, tidak menolak kemungkinan pembunuhan ini dilakukan oleh orang terdekat.

Tambahnya lagi, hasil siasatan awal pihak polis mendapati terdapat kesan pergelutan di kawasan kejadian.

Ekoran itu, pihak mereka tidak menolak kemungkinan besar mangsa bertindak melawan suspek ketika dipaksa melakukan hubungan intim.

Pun begitu, misteri pembunuhan gadis ini seolah-olah hampir terjawab apabila salah seorang saksi yang tidak didedahkan identiti memaklumkan bahawa terdapat dua orang lelaki berkunjung ke lokasi kejadian sebelum mayat Anggi ditemui.

Susulan perkara itu, polis kini sedang giat memburu suspek termasuk teman lelaki Anggi yang dilaporkan hilang selepas beberapa kejadian itu berlaku. – MYNEWSHUB.CC/AM

* Video di bawah sekadar hiasan…

Loading...

Previous
Next Post »
loading...