loading...

Fizo Omar Mahu Anak Jadi Jutawan Umur 20

Berbanding selebriti lain yang berlumba membuka akaun Instagram untuk anak mereka, berbeza pula dengan Fizo Omar dan isteri yang memilih untuk membuka akaun simpanan demi masa depan anaknya nanti.

Walaupun bayi baru sahaja lahir, Fizo sudah menyimpan matlamat untuk menjadikan anaknya seorang jutawan pada umur 20 tahun nanti. Jadi tidak hairanlah pasangan ini mengenepikan akaun sosial anak.

BACA: Fizo Omar, Isteri Selamat Timang Anak Sulung

“Saya akan buka banyak akaun yang berbentuk simpanan wang. Kalau boleh saya nak sasarkan pada umur 20 tahun, anak kami sudah bergelar jutawan. Hasrat ini bukanlah angan-angan kosong kerana setiap keluarga perlu merancang masa depan anak-anak”

“Ia bukan kerana kami mampu tetapi kita kena konsisten menyimpan atau melabur untuk anak. Buat masa ini saya belum sedia mempamerkan wajah anak kami dan ia mungkin dilakukan selepas majlis cukur jambul nanti,” katanya kepada portal Oh Bulan.


Dalam masa yang sama, Fizo turut berkongsi tentang kelahiran anak sulungnya yang dilahirkan secara pembedahan kerana masalah ketumbuhan rahim yang dihidapi isteri. Tidak kisahlah asalkan bayi dan ibu sihat, tahniah diucapkan sekali lagi buat Fizo dan Mawar! (rtky/w)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...