loading...

Pak Arab Berjaya Membeli Dara Gadis Berusia 19 Tahun Dengan Harga RM12.3 Juta!

Seorang remaja dari Amerika Syarikat telah menawarkan daranya kepada pembida tertinggi untuk membiayai yuran kolejnya.

Giselle 19 tahun seorang model sambilan telah mengiklankan dirinya dalam lamanweb Cinderella Escorts yang berpengkalan di Jerman.

Lebih mengejutkan dirinya mendapat minat dari para lelaki hidung belang yang sangat kaya. Mereka saling berlawan tawar menawar harga tinggi untuk mendapatkan tubuh dan dara Giselle.

Akhirnya tiga calon lelaki hidung belang yang kaya telah membuat bidaan tertinggi. Seorang ahli politik dari Russia menawarkan harga USD2.1 juta (RM8.6 juta). Tetapi dia dikalahkan oleh pelakon hidung belang dari Hollywood dengan tawaran USD2.8 juta (RM11.5 juta).

Walau bagaimanapun jantan, bertuah yang berjaya mendapat dara Giselle ialah seorang ahli perniagaan hidung belang dari Emiriyah Arab Bersatu yang menawarkan bidaan tertinggi sebanyak USD3 juta (RM12.3 juta)!

Giselle sangat gembira dengan harga daranya yang mencecah jutaan dollar. Dia merancang untuk membiayai yuran kolej, membeli rumah baru dan melancong ke serata dunia apabila mendapat duit tersebut.

Apabila ditanya tentang kecaman dari netizen, Giselle sekadar menjawab tubuhnya adalah miliknya dan dia berhak melakukan apa saja terhadap dirinya.

Dia juga mengatakan ramai gadis yang kehilangan dara merasa kesal dengan lelaki pertama yang mereka tiduri.

Apapun, ‘tahniah’ buat Pak Arab yang berjaya mendapat Giselle walau terpaksa berbelanja lebih.

Comments

comments

Previous
Next Post »
loading...