loading...

Budak Sekolah Kantoi ‘Projek’ Di Taman Permainan!

MAKIN maju negara, makin teruk nilai budaya. Nak menangis rasanya bila tengok perangai budak-budak sekolah zaman sekarang ni.

Mana taknya, masih lagi dibangku sekolah sudah pandai melakukan seks serupa orang dewasa yang dah berkahwin. Allahu!

Baru-baru ini dua rakaman video membabitkan sepasang remaja lelaki dan perempuan dipercayai pelajar sekolah kantoi ‘beromen’ menjadi tular di media sosial.

Rakaman berdurasi kurang daripada seminit itu memaparkan pasangan terbabit dilihat sedang melakukan aksi tidak senonoh di sebuah taman permainan kanak-kanak.

Jika diperhatikan betul-betul, remaja lelaki terbabit dilihat sedang menindih pelajar perempuan berkenaan untuk melakukan aksi terkutuk itu.

Menerusi video kedua pula memaparkan aksi remaja perempuan berkenaan dilihat melakukan ‘lancapan’ dengan menggunakan tangan bagi memuaskan nafsu budak lelaki tersebut.

Hmmm…Macam tak percaya la pulak kan budak sekolah zaman sekarang begitu berani buat sampai tahap macam ni!

Insiden yang tidak diketahui masa dan lokasi kejadian itu dilihat telah mengundang pelbagai reaksi dalam kalangan netizen.

Rata-rata antara mereka melemparkan rasa kecewa terhadap sikap remaja pada masa kini.

Dalam pada itu, ramai yang kecewa dan mengkritik tindakan perakam yang dikatakan melampau kerana tidak menegur perbuatan terkutuk berkenaan.

Dalam pada itu, penularan video berkenaan turut menarik perhatian seorang pengendali modul ‘Goodbye Pornography’ dikenali sebagai Mohd Fadhli Othman yang meluahkan rasa kesal berhubung perkara itu.

Menurut Fadhli, dia percaya bagi kes seperti ini, para guru sudah habis baik mendidik namun sistem pendidikan masa kini yang  mungkin merupakan faktor remaja gagal untuk menyeimbangkan antara akademik dan akhlak.

BACA : Skandal Seks Dalam Remaja, Posting Ini Buka Mata Dunia!

Video yang viral itu sehingga kini ditonton lebih daripada 31,000 kali di media sosial, namun identiti remaja berkenaan masih tidak dapat dipastikan lagi. – MYNEWSHUB.CC/AM

Loading...

Previous
Next Post »
loading...