loading...

Shahir AF Jelaskan Status Sebenar Dengan Mona

Hati peminat mana yang tidak retak apabila mengetahui kini bahawa Shahir AF kini sudah mempunyai teman wanita lain. Namun bagi penyanyi ini, dia tidak mudah melatah selain menjelaskan situasi sebenar gadis yang dikhabarkan sebagai kekasihnya itu.

BACA: Pramugari Fireflyz Teman Wanita Baru Shahir AF?

“Saya mahu jelaskan, dia adalah antara penyokong kerjaya artis Akademi Fantasia (AF). Saya seorang daripadanya, maka hubungan itu atas dasar peminat dan artis semata-mata. Saya tak ambil serius hal ini”

“Tapi orang yang membaca atau melihat mungkin akan salah tafsir dengan keterangan yang ditulisnya. Saya anggap keterangan gambar itu hanya luahan dia (Mona) kepada artis yang diminati. Jika diikutkan, ada peminat lain yang meletakkan kapsyen seumpama itu kepada artis pujaan,” jelas Shahir kepada BH Online.

Selain itu Shahir juga tidak mahu perkara tersebut terus berpanjangan malah turut percaya bahawa Erra Fazira bijak mengawal situasi sebegini.

“Hati wanita mana yang mungkin tak terusik. Tapi saya percaya dengan pengalamannya di pentas seni, dia memahami permainan begini,” ujarnya lagi. (rtky/s)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...