loading...

Peliwat Bayi Dapat Balasan Apabila Diliwat Beramai-Ramai Oleh 20 Banduan

Daryell Dickson Meneses Xavier walaupun memiliki nama yang panjang, tapi akalnya cukup singkat. Guru bela diri dari Brazil ini telah meliwat dan mencederakan anak lelaki tirinya yang baru berusia 18 bulan sehingga meninggal dunia.

Bayi malang itu mengalami kecederaan di kepala telah menghembuskan nafas terakhir setelah dua hari dirawat di hospital.

Xavier 25 tahun menyerah diri kepada polis dan mengaku telah memukul serta meliwat anak angkatnya. Atas kesalahan ini, dia telah dihukum penjara. Kekejamannya menjadi tular di Brazil. Malah, penghuni penjara tempatnya menghabiskan hukuman turut mendengar khabar tentang perbuatan kejinya.

Ibarat sudah jatuh ditimpa tangga, hidupnya bukan sekadar terkurung dalam penjara, malah bala datang menimpa apabila 20 orang banduan memberikan hukuman tambahan kepadanya sebagai ganjaran terhadap kekejaman yang dilakukannya terhadap anak tirinya.

Hukumannya cukup sadis. Xavier bukan saja dibelasah, malah diliwat beramai-ramai oelh 20 kumpulan banduan.

Seluruh tubuhnya cedera, luka, lebam dan berdarah. Menurut laporan, duburnya mengalami kecederaan teruk dan mengalami pendarahan. Dia terpaksa dirawat di hospital penjara.

Selepas sembuh, dia dimasukkan semula ke dalam penjara. Setibanya di sana, hukuman tambahan berulang semula. Sekali lagi dia dibelasah dan diliwat oleh 20 orang rakan banduannya!

Nampaknya Xavier si guru bela diri yang gagah dan berkelakuan sadis ini bertemu buku dengan ruas di dalam penjara. Lelaki gagah ini bertukar menjadi lemah tidak berdaya di tangan para banduan gay!

Comments

comments

Previous
Next Post »
loading...