loading...

“Wanita dalam video itu bukan saya…” Eyka Farhana

Menjadi artis memang susah. Kadang-kadang ada saja pihak yang tidak bertanggungjawab menyebar fitnah atau gossip sehingga menjejaskan nama baik seseorang artis. Si artis cantik Eyka Farhana juga tidak terkecuali dengan dugaan ini.

Sejak Julai lalu, sebuah video ‘panas’ tular di YouTube dan Instagram kononnya Eyka Farhana adalah wanita di dalam video tersebut.

Eyka 22 tahun perasan tentang kewujudan video berkenaan apabila beberapa orang rakan bertanya tentang kesahihannya.

“Itu bukan saya… Saya tidak gila untuk merakam video seperti itu! Saya terkejut apabila ramai kawan bertanya tentangnya,” ujarnya.

“Apabila melihat wanita dalam video itu, memang ada kemiripan, tapi dia bukan saya. Saya sangat marah dengan individu yang mengupload video dengan nama saya sehingga orang ramai menyangka ia memang saya,” ujarnya lagi.

Menurutnya dia sangat sedih apabila video ini timbul saat dia dan keluarganya masih berkabung di atas pemergian kakaknya.

Dia juga memberi amaran kepada pihak yang berkenaan supaya menarik semula video itu atau akan berdepan tindakan undang-undang.

Comments

comments

Previous
Next Post »
loading...