loading...

“Maki Saya Boleh, Jangan Kutuk Ibu bapa Saya”

Nampaknya isu aksi bercium diantara Fattah Amin dan Janna Nick masih hangat diperkatakan, terbaru Janna pula bersuara menyatakan perasaan kecewanya apabila isu tersebut dikaitkan dengan maruah keluarganya. Jelasnya, beliau tidak kisah andai dirinya dikecam atas tindakannya itu namun tidak keluarganya yang tiada kaitan dengan perkara itu.

BACA: Michael Ang Nafi Drama Ada Babak Cium

“Ruangan kecaman, nasihat, pujian, kritikan, luahan perasaan, masalah rumah tangga, berniaga, tinggi langsing, vitamin kurus gemok, bengkung sajat disediakan. Sila kecam saya tanpa melibatkan hentaman kepada mak dan ayah saya. Bahasa kesat dibenarkan, semua kritikan negati di benarkan kecuali caci maki ke atas keluarga saya”

“Segalanya diterima dgn hati yang terbuka atas kesilapan kerana berkelakuan tidak senonoh seperti gambar di atas walaupun tiada melibatkan sentuhan kulit, terima kasih saya ucapkan atas sifat prihatin dan kasih sayang anda kepada saya,” jelasnya kepada m Star Online.

Terdahulu salah satu adegan di dalam drama adaptasi Korea, Coffee Prince itu menunjukkan Fattah dan Janna seolah sedang bercium dan melaga-laga pipi diantara satu sama lain. Aksi yang dimuat naik itu, sekaligus mencetuskan perbalahan diantara peminat yang mempertikaikan tahap pendidikan agama kedua pelakon terbabit yang beragama Islam.

Bagaimanapun selaku pengarah drama, Micheal Ang menafikan kontroversi itu dan menyifatkan dirinya sedar sebagai rakyat Malaysia, beliau masih peka dengan isu sensitif seperti itu. Menurutnya beliau hanya meminta Fattah meletakkan pipinya di sebelah Janna dan tiada sentuhan kulit berlaku.

Namun sehingga kini biarpun pengarah drama terbabit sudah menjelaskan apa yang berlaku, peminat masih merasakan adegan seumpama itu tidak sepatutnya dilakukan. Walaupun kulit tidak bersentuhan pada dasarnya, namun jika dilihat sekali pandang mereka sememangnya nampak seperti bercium, sekaligus mengundang fitnah. (rtky/w)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...