loading...

“Saya Akui Silap Benarkan Dia Pegang Tangan” - Afifah Nasir

Dalam satu sidang media yang dijalankan secara tertutup hari ini, Afifah Nasir tampil memohon maaf terhadap apa yang berlaku selain meminta semua pihak supaya tidak memanjang lagi kontroversi ini.

Apabila diajukan soalan sama ada beliau memaafkan Bella Astillah dalam isu ini, Afifah Nasir berkata yang beliau faham dengan keadaan isteri Aliff Aziz itu yang masih dalam berpantang dan tidak bersalah dalam soal ini.



Tetapi apabila ditanya sama ada beliau sedia memaafkan Aliff Aziz, Afifah Nasir enggan memberikan sebarang komen.

“Saya ada banyak bukti bukti termasuklah bukti perbualan tetapi sejujurnya saya tidak mahu keluarkan bukti bukti tersebut kerana tidak mahu keruhkan keadaan selain membuka sesiapa,” ujarnya.


Kami difahamkan rakaman perbualan yang didakwa Afifah Nasir hanya ditunjukkan kepada wartawan yang hadir ke sidang media tersebut.

“Saya akui kesilapan saya membenarkan si dia (Aliff Aziz) memegang tangan saya, dengan itu saya ingin meminta maaf”, tambahnya.

Sedang dikemaskini…
Previous
Next Post »
loading...