loading...

Aliff Aziz Hairan Afifah Nasir Hilangkan Diri

Tindakan pelakon dan penyanyi Aliff Aziz memohon maaf terhadap perlakuannya baru baru ini mendapat pelbagai reaksi berbaur daripada warga laman sosial namun dalam masa yang sama, Aliff turut hairan apabila Afifah mendiamkan diri selain tidak muncul di set penggambaran drama.

“Saya minta maaf kepada pihak produksi yang terjejas dengan isu ini. Selepas saya keluar dari lokap keesokan harinya (Sabtu) saya terus ke lokasi penggambaran kerana tak mahu menyusahkan mereka”
“Saya harap sangat Afifah bersikap profesional dan habiskan penggambaran ini, kasihan pada pihak produksi yang akan menanggung kerugian,” katanya kepada mStar Online.
Sementara itu dalam perkembangan lain, akaun Twitter Aliff Aziz turut digodam. Akibatnya empunya nombor telefon yang dipamerkan menerima ribuan panggilan yang tidak dikenali.
“Itu bukan status yang saya muat naik, Twitter saya sudah lama tidak aktif kerana terlupa kata laluan. Malah sejak isu ini timbul ada pihak yang menggodam akaun saya dan muat naik kenyataan buruk serta menyertakan nombor telefon yang kononnya kepunyaan saya,” jelasnya.
Previous
Next Post »
loading...