loading...

Please Hentikan FITNAH, Alif Sebenarnya Tak Bersalah

Majoriti rakyat Malaysia bagaikan histeria kerana sangat geram dan marah dengan kekecohan rumah tangga seorang artis hensem ini yang VIRAL semalam iaitu Aliff Aziz 

Hari ini pula viral dia ditahan pihak polis kerana didakwa memukul isterinya. Ruangan komen juga dihujani dengan kritikan dan makian dari netizen.
Penyanyi terkenal Aliff Aziz ditahan polis kerana didakwa mencederakan isterinya, Bella Astillah yang baru 20 hari melahirkan bayi lelaki mereka. Artis yang berasal dari Singapura itu dilaporkan memukul isterinya yang masih di dalam pantang selepas berlaku pergelutan di sebuah pusat karaoke di Taman Shamelin, Cheras.
Menurut laporan yang dipetik dari Utusan Online, Bella telah membuat laporan polis di Balai Polis Cheras selepas dipukul suaminya sehingga menyebabkan kecederaan di bahagian muka dan lutut.

Alif Sebenarnya Tak Bersalah!

Rakyat Malaysia sememangnya kelakar. Aliff Aziz yang bersalah tetapi Alif lain pula jadi mangsa. Ekoran kisah Aliff Aziz menjadi viral, penyanyi lain yang bernama Alif Satar juga disalah anggap. Inilah akibatnya nama yang sama.
Bagi mengelakkan salah faham Alif Satar memuatnaik status di akaun instagramnya seperti gambar di bawah.

Sama seperti kes Myvi sebelum ini. Sebuah Myvi yang salah habis semua Myvi kena kecam. Inilah Malaysia. Malaysia Darul Kelakar. Hahahaha.

Previous
Next Post »
loading...