loading...

"Saya Mula Memandang Serius Terhadap Hubungan Kami" - Elfira Loy

saya mula memandang serius terhadap hubungan kami elfira loy

Pelakon Elfira Loy yang sering mempamerkan kebahagiaannya bersama kekasih, Sufian Suhaimi akhirnya mula mengambil berat tentang hubungan mereka. 

Sebelum ini, saya dibelenggu perasaan kurang yakin tentang keikhlasan lelaki yang cuba mendampingi diri ini. Adakah benar ia kerana cinta atau sekadar suka-suka. Situasi itu bagaimanapun berbeza sejak saya mengenali Sufian. Berdasarkan kejujuran Sufian. saya mula memandang serius terhadap hubungan kami selain mengharapkan agar menemui kesudahan yang membahagiakan.

Sementara itu, Sufian yang heboh dikaitkan dengan kontroversi menggoda isteri orang menegaskan yang dia sedang mengecapi kebahagiaan bersama Elfira sekaligus menyangkal dakwaan tersebut.

Bagi saya, dakwaan ini adalah perkara yang tidak logik. Hal ini kerana semua orang tahu saya sedang berbahagia dengan Elfira, jadi mengapa perlu menggoda isteri orang.

Malah, mereka juga memberi gambaran sedang berusaha untuk membawa hubungan berkenaan ke fasa yang lebih serius.

Sumber berita: Kosmo Online & beautifulnara.com

Previous
Next Post »
loading...