loading...

RM100 Ribu Lesap, Datuk Aliff Syukri Dedah Taktik Licik Pembantu Rumah

rm100 ribu lesap datuk aliff syukri dedah taktik licik pembantu rumah 1

Kredit foto: Instagram Datuk Aliff Syukri 


Baru beberapa hari selepas kes kecurian yang melibatkan pembantu rumahnya, jutawan kosmetik Datuk Aliff Syukri sekali lagi tampil dengan sebuah lagi video berkaitan isu yang sama.

Bagaimanapun insiden kali ini melibatkan beberapa pembantu rumahnya yang lain pula.

Aliff kelihatan berang dan hilang sabar dalam pendedahan yang dibuatnya secara terus melalui Facebook Live (FB Live). 

rm100 ribu lesap datuk aliff syukri dedah taktik licik pembantu rumah 2

Kredit foto: Instagram Datuk Aliff Syukri

Apabila kes pembantu saya mencuri saya memang naik marah dan mereka merayu untuk tidak di hantar polis. Saya termakan rayu atas dasar balas kesian sesama manusia. Tetapi bila mereka bertiga dan seorang lelaki, suami beliau sebagai tukang kebun pun turut bekerjasama untuk mencuri wang dan jam dan cincin saya bernilai RM100k saya tidak percaya sudah pada bibik yang gaya bak malaikat dan saya tekad melaporkan pada polis walapun saya tidak sampai hati dan menyeru polis menangkap dan membenteras mereka yang sedang berlegar-legar disini supaya tidak ada lagi orang yang terkena nasib seperti saya. Handphone saya yang lama juga hilang anda boleh menghubungi nombor telefon manager saya di profile jika ada sebarang urusan yang serius.

Sumber: Facebook Datuk Aliff Syukri 


Susulan itu, beliau membuat laporan polis di Balai Polis Sungai Buloh. 

rm100 ribu lesap datuk aliff syukri dedah taktik licik pembantu rumah 3

Kredit foto: Facebook Datuk Aliff Syukri 



Previous
Next Post »
loading...