loading...

Memang Ada Mesej Gadis Itu, Biasalah Lelaki Memang Gatal – Datuk Red

Suami kepada penyanyi Adira, Datuk Red bukanlah seorang selebriti tetapi semalam memang ramai juga yang hangat membicarakan tentang isu beliau “kantoi” bermesej dengan wanita lain dan ada dakwaan mengatakan ia berlaku sebelum Adira bersalin.

Tidak mudah melatah dengan isu panas itu, Datuk Red akui memang perkara itu terjadi tetapi ia adalah kerja-kerja nakal kakitangan beliau yang turut mempunyai kata laluan akaun Instagram dan Facebooknya.
Itulah, salah seorang staff saya ada tunjukan screenshot pasal cerita tu. Apa yang boleh saya katakan cerita itu memang benar terjadi. Saya percaya, ini mesti kerja-kerja ‘nakal’ staff saya. Buat pengetahuan ada dua orang staff yang memang tahu kata laluan akaun Instagram dan Facebook saya. Biasalah lelaki memang gatal, saya faham, ada masa mereka ni memang nakal sikit.
Tetapi setelah gadis tersebut berikan gambarnya dan kami rasa ia agak tidak ada apa yang menarik jadi kami pun tidaklah panjangkan cerita dan habiskan di situ sahaja.
Datuk Red juga enggan terlalu serius memikirkan isu tersebut dan memberitahu beliau sudah menjelaskan hal tersebut dengan isteri pertamanya dan juga Adira.

Waktu tersebarnya cerita ini saya bersama isteri pertama. Dia memang sudah masak dengan perangai saya. Dia langsung tidak mengambil kisah kerana tahu suaminya ini macam mana. Tetapi dengan Adira, saya perlu berjumpa dan slow talk dengannya terlebih dahulu sebelum dia tahu daripada mulut orang lain.
Cuma isu ini berbangkit sebab saya menegur seorang gadis. Cuba kalau saya tegur seorang makcik rasa-rasa akan jadi isu tak? Mesti tiada siapa peduli kan? Tapi saya tak ambil pusing tentang isu ini.

Pada masa yang sama, Datuk Red menegaskan beliau memang seorang yang peramah dan suka untuk bergurau. Oleh itu beliau suka bersembang dan menegur semua orang.
Previous
Next Post »
loading...