loading...

Che Ta Mengamuk, Dedah Identiti Penyanyi Baru Yang Biadab Cuba Menggodanya

che ta mengamuk dedah identiti penyanyi baru yang cuba menggodanya 1

Kredit foto: tv14.my 

Berang dirinya menjadi mangsa godaan kaum sejenis, pelakon Rozita Che Wan atau mesra disapa Che Ta tampil meluahkan rasa geram di laman Instagram.

Luahan tersebut turut disertakan dengan gambar wanita terbabit yang juga merupakan seorang penyanyi baru, Della Dellon.

Dalam kenyataan Che Ta menerusi kapsyennya jelas sekali menunjukkan Che Ta sudah hilang sabar dengan kerenah penyanyi tersebut yang ternyata tidak 'makan saman'.

Menurut Che Ta, beliau telah berkali-kali menepis godaan wanita berkenaan dengan pelbagai cara termasuk memberi nasihat mahupun melontarkan kemarahan, namun satupun tidak diendahkan.

Jalan terakhir yang terpaksa diambil Che Ta adalah dengan menyebarkan foto wanita tersebut termasuk mendedahkan perlakuan jijiknya.

che ta mengamuk dedah identiti penyanyi baru yang cuba menggodanya 2

Kredit foto: Instagram Rozita Che Wan

Allah dah bagi kau jadi perempuan kau nak jadi 'jantan'!!! Dah jadi 'jantan', kau kacau isteri orang!!!! Kau nak jadi apa sebenarnya????? Jadi syaitan ke???? Kau bersayang-sayang dengan isteri orang, muntahlah dik!!!! Bulan-bulan puasa ni muhasabahlah diri!!!! Nak jadi apapun tak kisahlah, jangan kacau hidup orang lain!!! Ini sebenarnya jalan terakhir yang saya terpaksa ambik atas kedegilan kau!!! Pujuk tak makan saman, marahpun kau tak hairan , ini saja makan kau bila aku terpaksa muat naik gambar muka ala-ala 'jantan' kau dik! DELLA DELLON.

Netizen menerusi ruangan komen melahirkan rasa marah akan tindakan biadab penyanyi baru itu. 

Perkongsian Che Ta sehingga kini telah menerima lebih 12 ribu likes dan 1,400 komen.

Sebelum ini, Della pernah menerima kecaman kerana 'vokal kepit'nya menerusi lagu nyanyian beliau, Persia. 

Previous
Next Post »
loading...